Vysoce výkonný plně syntetický motorový olej vhodný pro moderní benzínové a hybridní motory. Sestavený na bázi syntetických esterů a využívající osvědčenou originální technologii NANODRIVE (Low Friction Technology) - aditivace nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí motoru a snížení spotřeby paliva.
Aplikace:
Vhodný pro širokou škálu moderních benzínových a hybridních motorů evropských i asijských automobilek, vyžadující olej viskozity 0w20.
Uživatelské výhody:
- Vyšší výkon a krouticí moment díky oceňované nízko-třecí technologii NANODRIVE a syntetickým esterům, dosud používaným zejména v olejích pro motorsport.
- Esterový olej v kombinaci s technologií NANODRIVE poskytuje ultimátní ochranu motoru.
- Výrazné snížení tření a opotřebení součástí.
- Okamžitý nástup mazání po startu motoru díky použitým syntetickým esterům a low-friction technologii nanočástic NANODRIVE.
- Ideální olej pro Track days: poskytuje maximální ochranu motoru, umožňuje bezpečné využití jeho maximálního výkonu, a zároveň splňuje uvedené normy a standardy OEM, včetně délky výměnných intervalů při běžném civilním používání.
- Koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá, což výrazně přispívá ke snížení spotřeby paliva a redukci výfukových zplodin.
- Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady.
- Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů.
- Nižší provozní teplota oleje.
- Ideální pro motory vozů se systémem start-stop, které jsou extrémně namáhané opakovanými starty.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii - originál firmy Millers Oils Ltd.
Výkonový profil:
- API SP, SP RC, SN PLUS RC
- SN PLUS, SN RC, SN
- Chrysler MS-6395
- Fiat 9.55535-CR1
- Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1
- Ford WSS-M2C947-A
- GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1
- GM 6094M, GM 4718M ILSAC GF-6A
- ILSAC GF-5, ILSAC GF-4
- Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 0w20 včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki a Toyota.
Charakteristika:
- SAE viskozita: 0w20
- Hustota při 15°C: 0.845
- Kinematická viskozita při 100°C: 8.2cSt
- Kinematická viskozita při 40°C: 44.0cSt
- Viskozitní index: 163
- Bod skápnutí: - 45 °C
- Bod vzplanutí: 215 °C
- HTHS: 2.6 mPa.s
- TBN: 8.0 mg KOH/gm