Špičkový, vysoce viskózní polosyntetický motorový olej sestavený pro ochranu starších závodních motorů, provozovaných ve vysoké zátěži a za vysokých teplot.
Sestaven z minerálních a syntetických základových olejů s přidáním nejkvalitnějších výkonných aditiv a střihu odolných modifikátorů viskozity.
Nyní nově aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - vylepšené složení oproti původní verzi CSS 20w60.
Aplikace:
- Pro výkonné a upravené motory poválečných vozů až do začátku 80. let.
- Pro závodní použití, delší jízdy ve vysokých otáčkách, vytrvalostní soutěže, apod.
- Pro delší jízdy v horkém období.
- Špičkový motorový olej vyvinutý speciálně pro nasazení v historickém motorsportu a pro výkonné motory jako např. Aston Martin, Austin Healey, Jaguar, MG, TR, Ferrari, Lotus, Porsche nebo americké motory V8.
- Ideální volba pro upravené motory Ford Kent and Pinto ve všech formách motorsportu.
Uživatelské výhody:
- Poskytuje o 26% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CSS 20w60.
- Prémiový polosyntetický vícerozsahový olej pro výkonné motory klasických automobilů.
- Vysoký podíl syntetických složek pro zvýšenou ochranu při náročných podmínkách za vysoké zátěže a teplot motoru, při zachování původních viskozitních parametrů.
- Stabilní tlak oleje i při dlouhotrvající extrémní zátěži - ideální pro vytrvalostní soutěže historických automobilů.
- Polosyntetické základové oleje poskytují maximální ochranu motoru bez ztrát energie.
- Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
- Menší ubývání oleje.
- Excelentní vlastnosti za nízkých provozních teplot.
- Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
- Výrazné snížení tření.
- Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
- Nižší produkci tepla.
- Vyšší výkon a kroutící moment.
- Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
- Vylepšenou energetickou účinnost.
Charakteristika:
- SAE viskozita: 20w60
- Hustota při 15°C: 0.880
- Kinematická viskozita při 100°C: 22.7cSt
- Kinematická viskozita při 40°C: 201.0cSt
- Viskozitní index: 137
- Bod skápnutí: < - 20 °C
- Bod vzplanutí: > 200 °C
- Viskozita při studeném startu - 20 °C (CCS): 9,500cP max