Vysoce výkonný plně syntetický motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím 3-esterové složky v kombinaci s moderními aditivy pro maximální výkon agregátů.
Aplikace:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech sportovních automobilů, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velikém zatížení. Vhodný pro všechny atmosférické nebo přeplňované motory, zejména s objemem 2.0 l a vyšším.
Uživatelské výhody:
• Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
• 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
• Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
• Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
• CFS 10W-50 je vhodný zejména pro upravené, vysoce výkonné atmosférické nebo přeplňované agregáty zatěžované sportovním stylem jízdy v běžném provozu, při track days a v dalších výkonných aplikacích.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Výkonový profil:
• Přesahuje kritéria norem API SL/CF a ACEA A3/B4
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
• Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
Charakteristika:
SAE viskozita: 10W-50
Hustota při 15°C: 0.863
Kinematická viskozita při 100°C: 18.80cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 125.0cSt
Viskozitní index: 169
Bod skápnutí: -42°C
Bod vzplanutí: 240°C
Viskozita při studeném startu -25oC (CCS): 7,000cP
HTHS: 4.90 mPa.s
TBN: 9.47 mg KOH/gm