Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace.
Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3estery) a optimálního množství ZDDP.
Nyní nově aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - vylepšené složení oproti původní verzi CFS 10w50.
Aplikace:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech sportovních automobilů, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velikém zatížení.
Vhodný pro všechny atmosférické nebo přeplňované motory, zejména s objemem 2.0l a vyšším.
Osvědčeno v závodním nasazení a s úspěchem používáno i u motocyklů v aplikacích s mokrou spojkou.
Uživatelské výhody:
- Poskytuje o 26% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CFS 10w50.
- Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
- 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti, přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
- Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
- Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
- CFS 10w50 je vhodný zejména pro upravené, vysoce výkonné atmosférické nebo přeplňované agregáty zatěžované sportovním stylem jízdy v běžném provozu, při track days a v dalších výkonných aplikacích.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
- Výrazné snížení tření.
- Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
- Nižší produkci tepla.
- Vyšší výkon a kroutící moment.
- Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
- Vylepšenou energetickou účinnost.
Výkonový profil:
- Přesahuje kritéria norem API SL/CF a ACEA A3/B4
- Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
- Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125 °C, krátkodobě i 150 °C.
- Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
- Doporučeno i pro motocykly, včetně aplikací s mokrou spojkou.
Charakteristika:
- SAE viskozita: 10w50
- Hustota při 15°C: 0.869
- Kinematická viskozita při 100°C: 20.00cSt
- Kinematická viskozita při 40°C: 139.9cSt
- Viskozitní index: 165
- Bod skápnutí: - 42 °C
- Bod vzplanutí: 240 °C
- Viskozita při studeném startu - 25 °C (CCS): 7,000cP mx
- HTHS: 4.90 mPa.s
- TBN: 10.0 mg KOH/gm